Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-19, 16:15   #32
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville du prioritert til nytt kjøkken?

To oppvaskmaskiner. Det er virkelig gull å ha. Mannen hadde ikke så stor tro på det, men det tok nærmest ingen tid før han var totalt solgt.
Vi har en vegg med høyskap. Alle har uttrekksskuffer - til glass, tallerkner, bestikk, matvarer, matbokser og alt mulig rart. Jeg foretrekker høyskap hvis det er mulig. Tar ingen romfølelse. Vi har ingen benkeskap over benken, noe som igjen gir ekstra luftig rom.
Vi har strømuttak inne i et hjørneskap, hvor vi har brødrister, vannkoker og kjøkkenmaskin. De to første trenger vi ikke dra ut på benken. Egentlig ikke kjøkkenmaskinen heller, men foretrekker å dra den litt ut.
Vi valgte å ha stor kjøkkenøy med 6 sitteplasser og kokesone som fungerer som spiseplass og arbeidsbenk. Hadde jeg hatt enda større kjøkken så hadde jeg valgt sitteplass til 8.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat