Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-19, 09:33   #53
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Ballkjole" til 12-åring

Barnet var nettopp på skoleball med «vanlig» selskapskjole, og ved henting sa hun: - Jeg er så GLAD for at jeg ikke hadde en kjole som jeg måtte rette på, hele tiden!

Hun hadde vært masse på dansegulvet hele kvelden, mens endel av jentene med veldig ballete kjoler, ikke kunne danse så mye fordi de var strapless/ såvidt dekket brystet/for vide og whatnot og måtte dras opp, vris på plass, trekkes inn osv hele kvelden.

Kjole med ordentlig overdel over skuldrene fra Zalando, brukt sydame til å legge den opp, fordi den var litt lang. Presset på av mora, av eksakt de grunnene som barnet selv så, på festen. En kjole du kan ha det gøy i, og ikke må «passe på». Det er digg når barnet får bruk for ens partykompetanse.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat