Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-18, 09:26   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fryser! Ullvang Rav?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Det kan hende du vil like Norheim skogmo ullgenser bedre. Den er tynnere, ikke 100 %ull, men varm og god. Jeg har den og rav og velger norheim fremfor rav ca 95% av gangene. Den føles ikke så stor og tykk og jeg kan fint bruke den inne også, det synes jeg rav blir litt for stor til.

Jeg skal sjekke den. Takk for tips!
Men jeg er sånn generelt ikke et ull-menneske. Kulden her nå er jo helt ekstraordinær, så det er kun slike dager sånne klær blir brukt. I går brukte jeg en sånn tynn dunjakke inni en tykkere dunkåpe, det funket perfekt. Men jeg savner en helt sjelden gang, særlig på ferie i vinterhalvåret, å ha noe mykt å pakke seg inn i innendørs. Hjemme er jeg for mye i aktivitet til at det trengs.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat