Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-18, 12:20   #39
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fryser! Ullvang Rav?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg sikler på genser med høy hals og glidelås fra Lanullva. Datteren min har jakken, og kvaliteten er utrolig myk, mens jeg har inntrykk av at Ulvang Rav er grov og stikkete, samt at jeg synes halsen virker upraktisk høy, og blir veldig klumpete om den blir brettet ned. Men jeg foretrekker generelt jakker med glidelås foran gensere fordi det er lettere å regulere varmen sånn.

Ja, Lanullva sin genser er mye mykere, og jeg kan fint bruke halsen helt opp, i stedet for skjerf, uten at det føles klaustrofobisk eller klumpete.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat