Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-20, 14:38   #193
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.463
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Her er det gudskjelov ikke karneval på skolen. Det holder med halloween en gang i året. Skoleball har ikke vært noe problem her, det har ikke vært veldig høy pyntestæsjefaktor, jentene fikser det fint selv ved å frisere hverandre eller seg selv, og trenger ikke mye assistanse fra foreldre (dvs mødre). Håroppsett hos frisør har aldri vært noe aktuelt tema, det tror jeg ingen driver med til skoleballene her omkring.

Jeg gruffer over forkjølelse og datatrøbbel. Nå vil jeg bare ut i sola. For vi har faktisk sol på himmelen og snø på bakken samtidig, for første gang i år.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv