Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-21, 08:25   #52
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nei, jeg sier ikke at det er lurt eller smart. Jeg har bare sjelden hørt om disse jentene, så jeg har ikke reflektert rundt det. Jeg har tenkt at de har vært skjermet.

For 16-18-åringer som vil vise fram kunsten sin? Jeg vil si det er veldig lurt og smart. For de som driver med kunst og drømmer om å leve av det generelt egentlig, uansett alder. En kjapp titt viser at det kun er kunsten (hhv billedkunst og makeup-kunst), og ingenting privat som deles på de åpne kontoene (sjekket bare Instagram).

De har vel private kontoer i tillegg, og er sikkert normalt aktive på SOME på lik linje med alle andre på sin alder.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat