Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-18, 22:27   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferien 2018

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Høstferien for oss er egentlig ikke så spesiell, mest fordi vi aldri har feriedager til å ta ut. Men nå begynner ungene å bli så store at de blir hengende hjemme, og jeg orker ikke at Storesøster skal sitte med skjerm fra 07-15 hver dag.

Ikke egentlig feriedager å ta av her heller, i alle fall ikke så mange. ungene pleie å være en del hos min mor, eldstemann har jo ikke sfo lenger og da blir et uforhldsmessig mye skjerm og lite mat om han er alene hjemme.

Så, da blir ungene hjemme med svigermor da. Og jeg lurer på om jeg skal fundere på om hun var her i jula i fjor eller ei... hun var her når snuppa ble født vet jeg, passet de eldste mens jeg fødte. Og da var hun her kanskje i fjor når hun ble 2 også... kanskje ja. Så da skal hun kanskje ikke være her i jula da, som dog ikke helt utenkelig betyr at hun kommer en tur midt i desember. Det gjorde hun for to år siden i alle fall, og fire også tror jeg, lurer på om jeg ser et mønster her...

Vnterferien er flyttet fra uke 8 til uke 9 så da har ikke mellomste bursdag ferien, og jeg er ferdig med åroppgjøret, så egentlig burde vi sikte på å gjøre noe da...
FØR noen andre ordner seg ferie for å komme hit :P

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat