Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-18, 09:32   #55
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien 2018

Både jeg og mannen skal jobbe den uka, så ungene får styre seg selv hjemme. Det er mulig det blir noe opplegg i regi av judoklubben for 07-jenta , det er i alle fall gitt signal om det (var snakk om stevne i utlandet, men det ble ikke noe av, så de jobber med et alternativ), og 05-jenta regner jeg med vil ha fullt opp med venneavtaler alle dagene. 07-gutten er nok den som fort kan bli sittende og spille store deler av tida, men han er såpass aktiv ellers at det tar jeg egentlig med ro. Så får vi få han til å lage noen avtaler med kompiser om tur til svømmehallen, trampolinepark, kino o.l. noen av dagene, så det blir litt avveksling.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat