Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-18, 21:55   #231
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.481
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Tråden har jo i kjent stil beveget seg en del, men siden jeg ikke er kjent på rv 3 eller 25 nøyer jeg meg med HI: Nei, det gjør vi ikke. Den som skal lengst kjører. Men han kjører oftere enn meg i hverdagen når begge er med, en (u)vane som henger igjen.

Jeg tok lappen da jeg var 18. Han tok lappen da vi hadde fått vårt andre barn, altså 13 år senere eller noe sånn, og både mens han øvde og siden den første tiden var det et poeng at han drev mengdetrening. Men det er 6 år siden han tok lappen nå så han har vel kjørt nok til at det er unødvendig nå.

På langtur bytter vi alltid på, men han kjører gjerne lenger enn meg før vi bytter. Men ja, ungene ser meg også kjøre med oss begge i bilen også i hverdagen. I morgen skal vi samkjøre til jobb og han kjører for han skal lengst. Motsatt kjørte jeg når jeg skule lengst er han jobbet før. Det er ikke som om jeg går omveier for å ikke kjøre.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat