Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-21, 15:02   #28
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Hvis man også spiller Harry Potter wizard unite så kan man doble vennekapasiteten. Men på en unødvendig klønete måte, derfor gidder ikke jeg det.

Raid er min hovedgreie for tiden, synd det er kjedelige level 5 akkurat nå, men greit å ha litt pause etter rayquasahelgen som var.

Utrolig sosialt spill for min del, jeg har funnet flere grupper som henger sammen på Messenger og med folk fra alle tidssoner er det alltid ett raid å ta eller noen å skravle med. Jeg vil faktisk si at jeg har fått flere fantastisk gode venner gjennom dette spillet, og det er nesten som en familie de gruppene jeg er med i.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat