Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-17, 19:43   #104
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

At jeg bad om å få flyttet en operasjon til et annet sykehus som er lang mer praktisk mtp beliggenet, på tross av beskjed om langt lengre ventetid. Vel, jeg sa at har ventet i mange år, så et par mnd fra eller til gjør ingenting. I går fikk jeg tilsendt ny time, en uke senere enn på det første sykehuset. Så nå kan jeg bare slutte å planlegge tur sammen vesla i påska, evnt krysse fingrene for at vondtet etter operasjonen gir seg etter et par dager. Operasjonen ble satt til onsdagen før påske.

Du rekker nok litt ferie i påsken, den verste vondten gir seg etter 3-4 dager.

Og så bra at logistikken blir lettere.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv