Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-07, 11:42   #8
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mitt navn er Karmosin. Diskusjonstråd

Dette med de pene guttene tenkte jeg også mye over underveis. Husker gullmynten, som dekket én time med en mannlig prostituert. Og landeveisrøverne som voldtok mennene de kom over. Islam fordømmer homofili, ikke sant? Jeg skjønner ikke helt hvordan dette kan ha fungert på 1500-tallet. For det virker jo som om de var halvåpne om det. Og med tanke på hvordan straffemetodene var på den tiden så skjønner jeg ikke hvordan de turte.

Antikkens Hellas blir vel annerledes, siden de ikke var underlagt verken kristendom eller Islam? Homofili var sosialt akseptert, eller hva?

Jeg er også enig i at boken burde bli lest igjen. Men det får bli et annet tiår.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat