Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-11, 11:18   #1
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Interiørmagasiner til en novise?

Jeg innser at jeg må orientere meg litt rundt i interiørverden, og lurer på hvilke magasiner som kan passe.
Jeg har lenge vært av typen som egentlig ville hatt kjøkken i stål og galss. Overlessede nipsestuer har jeg hata som pesten.

Og nå... aner jeg ikke hva jeg liker. Jeg synes ikke spesielt om shabby chic - det blir for fargeløst for meg. Skinnmøbler er praktiske, men ikke behagelige. Ikea er fin men kjedelig når jeg ikke har fantasi til å sette sammen spenstige kombinasjoner.

Jeg trenger altså å finne en stil som kan gjennomføres hjemme, og jeg må bla i disse interiørbladene for å få inspirasjon. Men det er jo en armada med ulike blader, og gitt kriteriene ovenfor - hvilke magasiner passer mitt hode?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat