Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-18, 16:43   #46
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.119
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endring i abortloven?

Jeg tror absolutt ikke at enhver frihet til valg nå skal fjernes. Men prinsippene er så viktige, at jeg vil ikke gi bort en bit her og der.

Diagnoser er jo så mangt. Ryggmargsbrokk kan jo være i ulike varianter. Selv har jeg et søsken som døde 3 dager gammel grunnet stort brokk. Jeg tenkte mye på arvelighet ved egne graviditeter, og hvilke valg vi kunne bli konfrontert med, siden Norge ikke tillater tidlig testing. Vips måtte jeg kanskje stått foran en nemd (den jobber skriftlig, men må ikke møte, men man har rett til det). Jeg har også jobbet med en rekke mennesker med tunge varianter med tilsynelatende enkle diagnoser, som er beintøff for familiene. Men slike mennesker synes ikke så mye offentlig, da de feks ikke egner seg for vernet arbeid.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat