Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-07, 15:07   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...

Jeg synes for det meste man strengt tatt bør skrive noe som forsvarer at man velger å legge innlegget sitt i denne tråden i stedet for å lage sin egen tråd, enten man gjør det ved å henvende seg til HI i en linje eller to, eller ved å vinkle innlegget slik at det er on-topic. Men jeg har sikkert gjort omtrent det du beskriver, enten fordi jeg (mer eller mindre feilaktig) mente det var opplagt at det jeg fortalte var relevant for det tråden handlet om, eller fordi jeg ble så oppslukt av min egen gripende og fascinerende historie at jeg glemte meg bort.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat