Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-18, 22:40   #3
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen mellom et kapell og en kirke?

Domkirke er det ei av i kvart bispedømme. Som oftast i den byen der bispesetet ligg.

Både kapell og kyrkje er vigsla hus. Det er vanlig at i eit sokn er det ei hovudkyrkje som heiter kyrkje og eventuelle andre, mindre, vigsla kyrkjebygg er kapell. Kapellan er ein prestestilling som ikkje er soknepresten. Det er mogleg kapellanen bar knytta til kapella i gamle dager. Men nå er det meir og meir vanleg at ein menighet har ein sokneprest (hovudpresten) og at andre stillingar er kapellan-stillinger. Eg har inntrykkav at det er ein stillingsbetegnelse som har betydning for rang og lønn.

Bedehus er ikkje vigsla bygg, men forsamlingshus som blir brukt av organisasjoner som ikkje er tilknytta Den norske Kirke.

Katedral er eg litt meir usikker på definisjonen, men eg har inntrykk av at det som skil ein katedral frå andre kyrkjer først og fremst er arkitektonisk. Men her eg på tynn is.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat