Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-18, 00:59   #8
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen mellom et kapell og en kirke?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Jeg har inntrykk av at mange av bedehusa er forsamlingshus som er drevet av forskjellige (lutherske) organisasjoner tilknyttet Den norske kirke. :har gått på søndagsskole i en:

Ja. Men dei er ikkje drive av kyrkja. Eg ser eg var litt upresis der. Det er mange lutherske organisasjoner som er innunder kyrkja. Nyleg meldte vel NLM seg ut, på grunn av homofilisaken. Men dei er eigne organisasjoner. Det er og ein del andre retningar som har forsamlingshus som blir kalla bedehus, for eksempel Frikirken, som ikkje er tilknytta kyrkja.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat