Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-20, 10:54   #39
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan reagerer du på krisen?

Savner friheten, å være på jobb og det sosiale. Jeg er en ekstrovert som dessverre er veldig mye hjemme og har lite sosial omgang til vanlig på grunn av livssituasjonen min med en mann som virkelig jobber mye. Jobben min er derfor en viktig sosial arena for meg og også de få turene jeg kommer meg ut med venninner. Nå som det ikke går og jeg er sammen med mine tre barn heeele tiden kjenner jeg at det blir litt vel mye. Heldigvis er jeg godt rustet for denne situasjonen i utgangspunktet all den tid jeg generelt er mye alene sammen med barna mine og har gode rutiner. Er ikke sånn veldig engstelig for å bli syk (og for meg som tidligere har hatt en ganske panisk helseangst er dette bra), men håper virkelig vi klarer å unngå det.

På oppsiden; slipper å mase ungene rundt om morgenene. Slipper å irritere meg over skolen til mellomste og bekymre meg for hvordan han har det der om dagene. Blæh.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat