Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-12, 21:23   #39
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg fatter ikke hvordan dere klarer å lese så mye. Jeg leser hver dag, men stort sett i transportetapper (når jeg ikke kan sove) og litt på senga. Men jeg klarer likevel maks. noen og tjue bøker i året.

I år har jeg lovd mannen min at jeg skal lese "Lord of the Rings", så det blir sikkert årets prosjekt. Jeg tror jeg kommer til å kjede vettet av meg, men siden alle gnåler sånn om at jeg nok kommer til å like den, så føler jeg at jeg bare lese den. Men gleder jeg meg? Overhodet ikke.

Lord of the Rings er jo fantastisk. Den ble enda bedre etter jeg hørte BBCs radiodramatisering (fra 80 tallet). Før det ble det for lett å skippe de lange diktene. Å lese den på norsk er jo kul umulig. Det er jo Tolkinesk engelsk som er halve opplevelsen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat