Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-18, 12:12   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fargede champagneglass

I serien i-landsproblemer: Jeg har ikke skikkelige champagneglass!

Det er fordi jeg aldri klarer å bestemme meg for hvilke jeg vil ha! Enkle? Mer glam? Coupe eller vanlige? Så fikk jeg se min venninne sine, og DE, de ville jeg ha! Og så hadde hun kjøpt dem på loppis, aner ikke hvor de er fra.

De var coupe-glass med grønn "kopp", og de var så fine!!

Så nå leter jeg etter noe som gir den følelsen. Jeg har selvsagt bare funnet EN type, og de koster så mye at jeg sant å si ikke vil klare å kose meg med å drikke av dem, i ren angst for å knuse...

Det er disse:



Noen som har sett annet som ligner?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat