Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-18, 11:40   #208
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.484
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Jeg har venninne(r) som har vært overvåket av ektefellen, elektronisk. Alle eposter og sms'er gikk i kopi til mannen (dette var før messenger og snap og alle de nye appene), og det førte til at vi hadde tilnærmet null kontakt over lang periode. Kontakten vi hadde var kun overfladisk, lesbar for hvem som helst. Sannheten fikk jeg vite via telefonsamtaler fra jobben, som ikke kunne overvåkes.

Det er ganske mange som har det kontrollbehovet, og de har jo nå et eldorado av muligheter til å overvåke familien; via apper og elektroniske dørlåser (pling på fonen når låser opp) og til og med kamera i heimen (pling i fonen igjen ved bevegelse i stua).

Hva hvis man ikke vil kontrolleres? Er det greit å slå av alle sporingsmuligheter da? Jeg tviler.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat