Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-19, 10:22   #328
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Angående antall kasser så har vi sikkert 6 kasser lego, 3 kasser brio, en barbie, en div biler, en dyrefigurer og kosedyr. Og det er bare leker.

Så har vi to store utledningskasser (skal saneres og reduseres til en liten en), 4-5 med julepynt, så har jeg en rack med skuffer til sesongting, en hylle til halloween, en til påske og en til 17. mai (men den løsningen er plasskrevende, så den skal jeg gjøre om).

Så har vi enorme mengder med dyner og puter, både sesongvariasjon og til gjester, syntetisk (allergiske gjester) og dun. Det tar mye plass! Og så klarer jeg aldri å holde systemet, og de blir liggende i hauger og lass overalt. Må merke bedre og gjøre det lettere, tror jeg.

Vi har også tre boder jeg knapt har vært inne i på lenge, og jeg har en med div innredningsting, som rammer, stoff, gamle lamper, bilder jeg har tatt ned, gammelt servise jeg ikke vil kaste fordi eldstemann sier han vil ha det når han flytter på hybel, osv. Den skal også saneres. En har gamle "kontorting", og den skal jeg prøve å tømme helt, og en har masse "dingser" - skal også forsøksvis tømmes. Så kommer gamle møbler, en reservesykkel, en god del ekstrastoler, tre tripp-trapper, en bestefarsklokke (!), en pult, en gammel dør, en rammemadrass....



Dette blir stas, tenker jeg!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat