Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-18, 14:32   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg orker ikke rusle på leting - hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Takk for alle tips, og jeg signerer gladelig på flere av de, blandt annet Didriksson - vi har hatt dresser derfra som har vært gull som extended size.

Men, når jeg kom på Name it for å se på den gule med 8000 søyle, så hadde de en mørk grønn parkaslignende sak med 10000 søyle! Denne;


https://www.nameit.com/no/no/ni/name...05_ForestNight

Ja, den har jeg sett på, den er nydelig! Mye finere farge i virkeligheten enn på bildet, og faktisk mykere enn den gule. Jeg har tenkt til å foreslå dette for yngstejenta, hvis hun trenger ny vinterjakke. Den treffer godt i hennes smak.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat