Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-17, 13:49   #71
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.536
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Foreldre, dere trenger ikke å kjøpe gave til læreren..."

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

18 barn, fem ansatte (en ped.leder og fire assistenter).

Jeg har sagt fra, FAU har foreslått et mindre beløp, (OK, jeg satte dem på blindkopi) - det blei det drama av, gitt. Jeg skal spare dere for detaljene, men innsamlinga blei avslutta i protest, og så tatt opp igjen (for "jeg MØTER IKKE uten gave"). Men nå har de i alle fall på et eller annet vis kommunisert at det er en slags frivillig (hvis man ikke har råd kan man betale mindre ) og at det var å betrakte som en makssum (men da blei det jo ikke mye igjen å handle gave for). Så i grunnen oppnådde jeg vel bare at de gjorde alt verre.

Jeg forslo en blomst til hver av de fem ansatte og eventuelt et gavekort til avdelinga hvis det kom inn mer - så nå skal de kjøpe gave og "kanskje blomst hvis det blir noe til overs, blunkefjes".

Jeg dåner. Avslutning etterpå - det blir gøy! Har heldigvis fått én støtteerklæring også, og ikke bare stikk tilbake. Resten av folket holder (klokelig) kjeft.

Himmel. Når Nora Helmer skal orge avslutning for klassen til Lille Lerche.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat