Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-16, 14:54   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.420
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengegavl? Har du laget en, eller sett en stilig en?

Jeg tulla litt når jeg sa at jeg vurderte å padde hele veggen altså. Jeg våkner bare av babyen, ikke annen aktivitet derifra. Jeg har nemlig supersonisk mammahørsel når det kommer til babygråt, den skrudde seg aldri av igjen etter at Hiawata nådde en viss alder. Jeg våkner av enhver baby som gråter i minst en kilometers radius. Ofte så kan lyden være så svak at jeg virkelig må lytte når jeg våkner.

Denne babyen hører jeg derimot godt, den gråter sikkert mindre enn en meter fra hodet mitt. Men om jeg putter i ørepropper sover jeg glatt videre. Om de får flere barn så får jeg gjøre ny vurdering, men dette barnet blir vel eldre snart.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat