Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-17, 13:15   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er definitivt et frokostmenneske og blir frustrert av hoteller som gir meg bare en croissant eller en ristet loffskive (selv om jeg liker begge deler og gjerne tar det i tillegg til ordentlig mat).

Hverdagsfrokosten er havregrøt med blanding av store havregryn og steelcut, kokt på melk, blandet med masse cottage cheese og med naturell blåbær og valnøtter på. Lønnesirup er kjempegodt på, men det dropper jeg av sunnhetsgrunner. Drikker svart te til, for jeg har ikke lyst på svart kaffe så tidlig på morgenen.

Jeg må bare signere rine i at jammen er vi forskjellige. Har hørt om de som har grense for hvor sent de kan drikke svart kaffe, men for tidlig?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat