Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-18, 09:24   #6
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bør universiteter og høyskoler legge til rette for toppidrett/annet?

Men det gjøres da også? Jeg kjenner til at universiteter har egne folk som jobber med dette, og på det enkelte fakultetet har man egne personer som følger opp slike utøvere i forhold til tilrettelegging.

Samtidig kan man jo si at den enkelte utøver bør undersøke i forkant hvordan forholdene er på det enkelte studiested, og hvordan de tilrettelegger, før de starter på studier der. Jeg tenker at det beste er å være føre var, og ikke i ettertid komme å be om tilrettelegging studiestedet ikke gjør. Man velger jo litt selv. (Sier ikke at dette skjedde i dette tilfellet, men generelt - ønsker man å drive slik ved siden av studier, så plikter det også litt i evne å planlegge tenker jeg.)

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat