Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-18, 09:46   #12
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør universiteter og høyskoler legge til rette for toppidrett/annet?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Men er det i alles interesse at vi skal ha toppidrettsutøvere som skal prestere på internasjonalt nivå?

Men nå snur du argumentet på hodet. Det ser du hvis du bruker eksempel fra fenglslet: "Er det i alles interesse at vi skal ha folk i fengsel?" Poenget er at vi har folk som er idrettsutøvere på et høyt nivå i dette alderssegmentet. Når de først er der, er det bra for de og samfunnet at de tar en utdannelse.

Opprinnelig lagt inn av My

Jeg er litt annerledes skrudd sammen enn flertallet når det gjelder konkurranser og idrett (henger litt sammen med mangel på konkurranseinstinkt på alle plan).

Jeg tenker du skal være ganske sikker på at det ikke er fordi jeg er sånn idrettsfan jeg tenker slik. Var på RBK-Brann kamp i år - og det er første kampen jeg noensinne har vært på. Mannen min var på kamp for 20 år siden, også RBK-Brann, så han har det jo som tradisjon.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat