Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-18, 09:51   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør universiteter og høyskoler legge til rette for toppidrett/annet?

Jeg tenker at når man er/vil være toppidrettsutøver, så er det ikke alle studier man kan ta, fordi ikke alle studier lar seg forene med at man ikke kan være der veldig mye av tiden.

Jeg hadde en i klassen min på NTH som slet skikkelig med det, fordi hun drev på idrett på toppnivå, i kombinasjon med at den linjen hun hadde valgt hadde en VELDIG stor andel obligatorisk, langvarig undervisning (lange dager på labben). Laboratorietid er en begrenset ressurs, og man kan faktisk ikke ta det på fleksitid.

Så det er i alles interesse at toppidrettsutøvere også har tilgang på utdannelse (på samme måte som enslige mødre, folk med helsemessige utfordringer, folk med "hull i CV-en" eller annet), men ikke absolutt 100% av alle typer studier.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat