Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-18, 09:35   #60
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør universiteter og høyskoler legge til rette for toppidrett/annet?

Jeg synes jo det er veldig bra at studiesteder sier klart fra om at 8 ukers praksis ikke er det samme om den stykkes opp i mange deler. Det er en del læring som må skje i bolker, sammenhengende og med veiledning underveis hvis man skal få godt utbytte av det. Det er inkompatibelt med lange avbrudd enten det skyldes sykdom eller tidkrevende hobby. Det betyr jo ikke at toppidrettsutøvere ikke skal kunne ta utdanning, men det er ikke alle utdanninger som er like egnet når man skal kombinere det. Det samme gjelder jo jobb. Jeg vil tro det går an å kombinere legejobb og toppidrett, men på den avdelingen jeg jobber hadde det vært helt krise. Det hadde rett og slett ikke gått uten at det hadde blitt for stor belastning på de andre, og man ville nok ikke gitt permisjoner.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat