Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-18, 11:09   #32
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kjøpt "atomtabletter"?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er jeg i utgangspunktet enig med deg i, men om man bedriver litt nyttig kildekritikk finner man ut at Sunniva Rose ikke er en "random blogg", men bloggen til en med doktorgrad i kjernefysikk.

Når det er sagt ser jeg ikke på det som noe kjempeproblem å ha jod-tabletter hjemme, akkurat. Tar lite plass, holder lenge. Men det er greit å ha satt seg inn i hva de hjelper mot, og ikke.

Jeg falt av på Instagram undersøkelsen og gadd faktisk ikke bruke tid på kildesjekk etter det. Uten at det gjør noe særlig forskjell for meg.
Retningslinjen fra Statens Strålevern holder for meg. Det er som du nevner ikke særlig stor innsats og risiko knyttet til å kjøpe disse.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat