Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-19, 19:55   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Michael Kors helt ut?

Altså, jeg liker ikke MK noe særlig selv, og i hvert fall ikke da det var en hype. Jeg orker aldri sånne ting som blir så absurd poppis at alle skal ha dem, som Hunterstøvler, BS-skjerf og MK, blant annet.


Men hvis jeg først skulle kjøpt, så hadde jeg mye heller kjøpt den nå, som et bevisst valg som fyller mine behov, enn som et slags statussymbol den gangen. Og de som evt. skulle sett ned på meg for det, er folk jeg ikke bryr meg om smaken til, uansett.


Jeg har absolutt snobbetendenser, men ikke på den måten at jeg skal mene noe om det folk kjøper fordi de liker eller trenger det. Litt verre når man kjøper det fordi alle andre har det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat