Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-20, 21:20   #6
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Influencere, netthets og hvor går grensen, egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Totalt upassende bilde/bildetekst. Tror dog det er vanskelig å oppnå ønsket effekt ved å skape enda mer debatt om influenseren - det er litt som med Trump, krisen er ikke om folk snakker stygt om han, krisen ville ha vært om de ikke snakket om han...

Det er noe der. Oppmerksomhet er oppmeksomhet, liksom.

Jeg pleier å diskutere influencere når vi har om mediepåvirkning i sosiologi, og heldigvis er de fleste elevene reflekterte og oppegående - når de bare får litt hjelp til å se at det er salg disse folka driver med, og at det er problematisk både å normalisere inngrep på kroppen og å bruke barna sine i markedsføring. Kun en gang har jeg hatt en elev som tydeligvis var fan og syntes alt Sophie Elise måtte finne på var brilliant, uansett.

Jeg prøvde å rapportere bildet, men fant ikke en kategori som passa helt? Forslag? Den er jo problematisk siden teksten referer til et barn, men det er ikke et barn på bildet.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat