Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-19, 08:05   #131
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Eg har alltid brukt finn mykje, særleg til møbler og interiør, men det er ei stund sidan sist eg trengde noko. Akkurat nå er eg på flyttefot og er nok ein gong fascinert over kor mykje fint og brukbart folk selgjer. Eg har stova full av ein sofa som blei gitt bort mot henting nå.

Eg fekk eit veldig godt tips og det var å legge inn "styling" som søkeord under møbler. Då får ein opp ein god del nesten nye ting som blir brukt i denne vanvittige boligstyling-galskapen (som eg eigentleg kjenner eg blir heilt matt av). Det er kanskje i grenseland å støtte opp om det i eit miljøperspektiv, det er eit søkeord som gir mange treff på fine møbler.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat