Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 11:10   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.523
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

(Og nei, man diskuterer ikke andre forumbrukere der for de som måtte være bekymret for det)

Ikke? Det ville jeg gjort hvis jeg var medlem av et slikt forum (savner en riktig ond smiley jeg kunne brukt her). Disser (nettopp lært et nytt ord ) dere i det minste folk og innlegg på NM? Si at dere gjør det da! Så jeg slipper å tro at dere bare er politisk korrekte og moralske!

(folk som er det får meg nemlig til å føle meg så råtten -forvilla meg inn på et forum som heter AP-norge en gang, har aldri følt meg som så dårlig mor som akkurat da Flyktet ut i panikk og kastet meg over en heftig ferber-diskusjon på NM i stedet . Har aldri nærmet meg det stedet siden)

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-09-06 kl 11:18.
My er ikke aktiv   Svar med sitat