Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-15, 14:37   #148
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.024
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?

Jeg er veldig glad i 17. mai - så lenge man har noen å feire med. Før vi fikk barn, var det hele dagen med venner. Nå er det barn og skole frem til ettermiddagen, så gjerne åpent hus og grilling med venner på ettermiddagen. Det var litt mer stress med dagen da mannen min spilte i korps som gikk i byen. Men det gikk jo ikke etter at barn nr. 3 kom, så nå går det veldig fint.

Jeg går pent kledd, men med fornuftige sko. Eneste minuset i år var været. Jeg fant ikke Middelalderkjolen min, så jeg gikk med vanlig pen tøy. Da ble det for kaldt for meg og minsten til å kunne dra på skolen etter toget.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat