Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-23, 10:26   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et teknisk valgspørsmål - når man ikke lenger kan stryke kandidater

Disclaimer: Det er ingen her på forumet jeg har lyst til å stryke.

Det er et parti jeg kunne tenkt meg å stemme på, men partiet har en kandidat på listen som jeg aldri, aldri, aldri, aldri, ALDRI vil bidra til å sette i noen form for posisjon. Nå er det jo ikke lenger mulighet til å stryke kandidater (oppdaget jeg plutselig, det er visst 20 år siden den muligheten forsvant, så jeg har åpenbart ikke vært så opptatt av behovet tidligere), men jeg lurer på - om jeg gir ALLE andre på listen et kryss, men ikke denne personen, har det samme effekten?

Jeg tror vel ikke det, men kanskje? :håpeterlysegrønt:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat