Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 12:12   #55
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Jeg registrerte meg på Facebook før det tok av for alvor i fjor vår - og følte meg brått utgammel! Jeg søkte etter gamle skolekamerater, og fant bare barna deres...

Jeg tenkte jeg fikk prøve å gå i ett med tapetet en stund, kjenne litt på Viggo Venneløs-tilværelsen, og så slette profilen min. Men så tok det helt av, og plutselig ramlet det inn en masse oldiser, gitt!

For meg har det vært en helt genial måte å ta opp kontakt med gamle kjente på, og når jeg har vært i hjembyen har jeg av og til laget et lite hemmelig "event" og invitert folk fra vennelisten som bor der. På ett av disse treffene kom faktisk ei jente som jeg ikke hadde sett på 25 år - det var utrolig artig! Og jeg hadde aldri møtt henne igjen om det ikke var for nettopp Fjesboken.

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat