Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-16, 18:59   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Jeg har jo alltid spilt på mobilen, men oftest helst i skjul (og veldig i perioder). Candy Crush, Hayday, Wordfeud, Clash of Clans - og nå selvsagt Pokémon. Og jeg merker at jeg har blitt mindre "flau" over å spille offentlig; det nytter jo ikke å spille Pokémon kun på do, liksom.

Men å bli tatt for å ta Pokémon eller et brett Candy Crush på jobben hadde vært utrolig pinlig. Ikke at jeg pleier det, altså, men det har visst hendt at den har ligget med PG oppe og plutselig dirret. Og som vi har sett, så synes hele medieverden og noen til at det er en stor nyhetssak at en politiker tar en pokestop under et møte.

Så, hvordan er det med FP? Spiller dere åpent på bussen og på gaten? Er det verre å bli tatt med en pokeball enn å browse gjennom FB eller FP på jobben?

Jeg prøvde med en poll, men det var for vanskelig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat