Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-17, 16:42   #2
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Laktoseintoleranse

Man kan sjekke det med en blodprøve, så jeg ville ha testet for det dersom dere mistenker laktoseintoleranse. Min gutt tåler noe melk i mat så sant det ikke blir for mye, men å drikke det fungerer dårlig, samme med veldig melkebaserte retter (risgrøt, etc.). Vi er pragmatiske og bruker laktosefrie (eller reduserte, han liker ikke laktoseredusert melk som drikkemelk dessverre, den er mye billigere) melkevarer når vi lager mat her hjemme, samtidig som han er utstyrt med tabletter som han kan slenge i seg når han er på besøk, lager mat på skolen som er i grenseland, etc. Dessverre virker det som om gutten tåler melk dårligere og dårligere, noe som egentlig var forventet, han er 11 år, så jeg ser at han blir strengere og strengere på eget kosthold helt av seg selv.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat