Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-17, 22:37   #41
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det viktig (for deg og generelt) å støtte nærbutikken?

Ja, men ikke for enhver pris. Jeg setter pris på at vi har en lokalbutikk ca. 1 km fra der vi bor. Det betyr at det er i gåavstand og at ungene lett kan komme seg dit selv. Mens de andre butikkene ligger i sentrum som er 5-6 km herfra. Det hadde vært synd om den ble lagt ned, men siden folketallet i bygda her stiger jevnt og trutt tror jeg ikke det er stor fare for det.

Men den er nokså dyr og har ikke det beste utvalget, så jeg velger å storhandle andre steder. Men vi bruker den til å handle det vi trenger innimellom de store handlene og når vi har glemt noe.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat