Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-17, 11:51   #43
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det viktig (for deg og generelt) å støtte nærbutikken?

Jeg har to nærbutikker, prix og Rema. På Prixen er det ikke veldig bra utvalg, men superbra folk som gjerne bestiller det man trenger og som yter utrolig bra service. Remaen er stor, bra vareutvalg, men slett på service og er elendig å holde orden i grønnsakdisken. Med Æ-stuntet og økende diktatorisk holdning på å bestemme hva vi kunder skal få lov å kjøpe, har Rema blitt en ikke-butikk for meg.
Jeg satser på Prixen, og drar heller innom en av de 10 butikkene jeg drar forbi på vei hjem fra jobb for å supplere med det Prixen ikke kan tilby.
Ellers er jeg veldig opptatt av å bruke lokale butikker og tilbud, vi trenger næring, sysselsetting og skatteinngang i kommunen.
Netthandels skjer bare unntaksvis, og da med varer som er umulig å få tak i i nærheten (pr. nå er det kun fargeglade converse i min flytebryggestørrelse og yndlingsparfymen min).

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat