Tråd: Sympatistreik
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-13, 10:04   #4
Seņora
Bør lage seg en tittel selv
 
Seņora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Seņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sympatistreik

Under 10% av de ansatte i Atea ønsker tariffavtale. Å ta så mange mennesker ut i sympatistreik kan umulig være særlig bra for LOs rykte. Jeg er El&It organisert og heldigvis ikke tatt ut i streik i denne omgang, men mellom 80 og 100 kollegaer av meg er tatt ut i streik.

Jeg vurderer å melde meg ut av forbundet på grunn av denne saken, E-verkene er ikke part i saken og kan ikke påvirket noe som helst. Vi har ingen konflikt her vi jobber, vi er organiserte, og arbeidsgiver er organisert og alt er på stell, likevel lammes vår bedrift.

At ikke det er kontakt mellom partene i det hele tatt skremmer meg og jeg antar at det kan bli langvarig med mindre regjeringen griper inn.

Seņora er ikke aktiv   Svar med sitat