Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-19, 19:53   #58
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spoiler alert hjem til jul

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg har ikke rukket å se serien enda, men har det på planen.

Serien er forøvrig innspilt på Røros i mars, de julepyntet igjen for filminnspillingen sin del. Snø på Røros er jo nesten litt julestemning i seg selv, men jeg er inhabil.

Nå har jeg sett, og altså Veldig morsomt å se Røros som kulisse (hæh, Escape room inn den veta der??) jeg likte hvordan de har lagt det opp. Sykehuset er forøvrig på Flokk, kontorstolfabrikken

Jeg mener bestemt at jeg har lest et sted at det er 7 episoder, men jeg finner det ikke igjen, mulig det var i en av lokalavisene der oppe, men når jeg søker nå, henviser alle til 6 episoder, så det er mulig jeg bare har drømt...

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat