Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-17, 11:30   #5
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reisebrev fra Nederland

Kjekt med reisebrev! Jeg var også i Amsterdam med barna for noen uker siden og alle hadde en super tur. Vi hadde heller ikke fått med oss at vi måtte bestille billetter til Anne Frank Huis på nettet på forhånd og det var fullt da vi kom. Barna hadde så lyst til å se huset at vi stilte oss i køa. (Jeg har vært der før.) Tok 1,5 time før vi kom inn, men det var verdt det syntes hele gjengen.
Nederlendere er gode i fremmedspråk - i Amsterdam snakket veldig mange engelsk til oss før vi hadde åpnet munnen. Jeg snakker nederlandsk, og først etter at jeg hadde snakket til dem på morsmålet skiftet de over til nederlandsk igjen (og lurte på hvorfor i all verden jeg kunne nederlandsk )

Nederland kan absolutt anbefales som ferieland for små og store. Masse å oppleve og veldig hyggelig og gjestfritt folkeslag.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat