Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-06, 21:57   #2
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lekseinnlevering til spanskkurs - Entrega de tareas

2. Lección número 2 – Betoning

Fotógrafo, examen, Bilbao, profesor, Panamá, persona, música, presidente, especial, elegancia, Bogotá, hospital, matemática, ciudad, dentista, señor, aeropuerto, hablar, hablas



Ok, jeg ser jo allerede nå før du har lagt ut fasiten at den første er feil. Sånn går det når man blir overivrig.

Jeg er forresten litt usikker på elegancia, elegancia høres riktigere ut. Hvis i-a teller som to stavelser så blir det siste riktig. Hvis ikke så må jo også Bilbao være feil, og Bilbao riktig. Men det høres jo helt feil ut. Hmm...


Sist redigert av Muskat : 10-10-06 kl 13:10. Årsak: Måtte bare kommentere min egen feil.
Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat