Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-18, 08:25   #7
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva var det dummeste du gjorde da du pusset opp kjøkkenet?

Har akkurat pusset opp. Angrer på at jeg ikke dobbeltsjekket det med sittebenk. Skulle ha lav sittebenk men ikea satte på og sendte med bein og benken på toppen er limt så er absolutt ikke bare bare å endre pga da vil veggen ha synlig skade. Enn så lenge løses det ved at ungene har sittebenk, det er passe høyde for de ved bordet pluss de synes å tolerere å sitte med dinglebein.

Ellers elsker jeg induksjonsplatetoppen, aldri hatt induksjon før så dette er virkelig artig, anbefales! Vi gikk for 80 cm. Gikk også for stor vask med liten ved siden av, for å kunne få vaska typisk de tingene som ikke går i oppvaskmaskin enklest mulig. Liker også vi fikk nok stikkontakter og at de ble montert oppe under skap slik at list fremme skjuler de. Mangler dog en stikkontakt i enden av sittebenk, men det er kun i desember hvor vi ville hatt lys i vinduet. Har like under lysbryter i andre enden til feks pc og slikt. I grunnen veldig, veldig fornøyd med kjøkkenet men vanskelig å forklare detaljene merker jeg.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er aktiv nå   Svar med sitat