Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-18, 11:39   #31
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.464
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den baste appen for å holde oversikt i skap og fryser?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg bruker sånn handlelisteblokk som man får gratis hos Kiwi, og blyant. Eventuelt kulepenn hvis jeg virkelig skal flotte meg. :gammeldags:
Men jeg syns ofte teknologi som skal gjøre ting enklere bare gjøre det mer komplisert så jeg har jo strengt tatt ingenting i tråden å gjøre.

Bruker lignende utstyr (har kjøpt handlelisteblokka selv). Men det er noe med å skrive det ned, da husker jeg det (som regel) selv om handlelista ligger igjen hjemme.

Brukte handleliste på mobil en stund, og da husket jeg ihvertfall ikke hvilke varer jeg hadde satt kryss på for at de manglet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat