Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-17, 22:33   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Altså, med matchende servise mener du at man har mer enn 2 av hver, eller? Eller skal de matche noe annet?

Jeg har servise og like vinglass så jeg kan dekke et bord til 16, tror jeg. Ikke mer enn 12 sett bestikk, så da må det kombineres med hverdagsbestikket. Det er fordi vi inviterer til et stort pinnekjøttlag en gang i året og har kjøpt inn smått om senn til det.

Ellers er jeg ikke opptatt av matching, nei, men vi har jo noen favorittfarger som går igjen i møbler. Nips og duker og sånt bruker jeg ikke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat