Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-10, 23:10   #101
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye bruker dere på mat i måneden?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Jeg har en husleie på 9500 kr og det er sannelig ikke frivillig. Her hvor jeg MÅ bo(av mange personlige grunner) er dette en rimelig husleie.. Jeg skulle gjerne betalt mye mindre på å bo og mere på annet.. men har ikke noe valg.

Jeg har full forståelse for dette altså. At det er personlige grunner til at man må bo som man bor.

Når så er sagt så er det en vanvittig fin ting med denne tråden - den har fått meg til å reflektere mye rundt hva vi bruker pengene på og ikke minst - hvor mye. Den har faktisk lært meg ett og annet. Og igjen legger jeg meg flat hvis jeg har blitt oppfattet som nedlatende i tråden. Det var aldri min intensjon.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat